torsdag 4 juni 2009

Just idag är jag

Trött!

Vi var på tv-inspelning i Söndags. Det var Anne Lundberg som spelar in ett intrervjuprogram i Ystad. Det ska heta sommarkväll (tror jag)
Gäster var iallafall:
Ulrika Messing med sin miljonärsman, Sanne Salomonsen, Maria Lundqvist och så sjöng Titio och Motorboy.
Vi satt i publiken och kanske blev filmade.... ni får kolla in det den 27 Juni på svt1 eller 2. Då sitter det en Hunk (läs jag) och stirrar in i kameran i t-shirt (läs dom flesta satt med filtar och jackor , medans jag ville visa mina nya muskler, HE)

Ps: Zlatan är kung!
Ds: Zlatan gör 2 i Lördag mot Danskjävlarna!
Over and Out

3 kommentarer:

  1. De filmade nog dig just för att du nästan var naken jämfört med de andra ;) Du får påminna mig om att titta, annars kommer jag att glömma! Stor kram

    SvaraRadera
  2. Vilka muskler???????????????

    SvaraRadera
  3. Tant t: Jag tror at jag kommer landa ett hollywood kontrakt efter detta

    Anonym: Kom du till Thorssons väg så ska du få se på muskler!

    SvaraRadera